A Velencei-tó és a jég birodalma

2018. március 02.

Az utóbbi 1-2 nap meghozta a kemény fagyokat, a legtöbben nem igazán merészkedünk ki a szabadba ha tehetjük. A józan ész azt diktálja, hogy egy pizza mellett nézzük a laptopunk kijelzőjét, mégis ha sikerül rávennünk magunkat megéri elnézni az egyik tekintélyesebb tavunkhoz. Leginkább csak a Balatonról találtam fotókat, így fogtam magamat és a drónfagyasztó hidegben a Velencei-tó fele vettem az irányt. 

dji_0038-edit.jpg

Velencén a plázsnál ilyenkor nem dübörög a zene, csend van és béke. Óriási élmény ilyenkor ráállni a jégre, csússzanni egyet a tó közepe felé és élvezni a rendkívüli környezet adta nyugalmat. Meg kell hagyni, azért egy idő után már csontig hatol a hideg, úgyhogy előszedtem a "madaramat" és felengedtem néhány kép erejéig. 

dji_0027-2.jpg

dji_0038-2.jpg

Imádom fentről látni a világot, szeretem a jég formálta képződményeket és a textúrák sokszínűségét. 

dji_0025-2.jpg Bár többen sétálgattak a part mentén, a jégen csak egy valakit találtam, aki korcsolyával szánotta végig a tavat. Egészen szürreális volt látvány volt.

dji_0041-2.jpg Ha hihetünk az időjárás előrejezlésnek, a hétvégén még lesz alkalom megcsodálni a természetet ebben a formában, utána pedig ha minden jól megy, megérkezik az igazi tavasz. 

Esetleg ha van jó tippetek, hogy mit érdemes meglátogatni, merre érdemes fotózni, barangolni, írjatok! :)

További fotóink ITT!

További írásaink:

Új-Zéland házhoz jön - Bokodi-tó

Életemben először - New York

Nem olyan mint amire gondolsz - Bulgária I. rész

Rejtélyek és misztikum Bulgriában II. rész

INSTAGRAM

FACEBOOK

 Marci

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://travelised.blog.hu/api/trackback/id/tr4713709118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása